دانلود آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره

نویسنده : ، موضوع : تک اهنگ , , یک شنبه 27 مهر 1393 , 18:2 ارسال شده , 861 بازدید

دانلود آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره

 

 

آهنگ با کیفیت 320

 

آهنگ با کیفیت 128

 

  متن آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره

باید یادم بمونه که واسه تو یه تیکه از کیک بذارم کنار

خودت بگو وقتی که نیستی پیشم

تولدو من میخوام چیکار

رفتیو زندگیم زیرو رو شد خوب میدونم که چه مرگم شده

واسه خودم جشن میگیرم آخه یه سال از عمر لعنتیم کم شده

بغض دیگه داره خفم میکنه

سهم من از خاطره هامون غمه

تعداد شمعهای روی کیک مهم نیست

وقتی نباشی من هزار سالمه

بغض دیگه داره خفم میکنه سهم من از خاطره هامون غمه

تعداد شمعهای روی کیک مهم نیست وقتی نباشی من هزار سالمه

صدای خنده هات تو خونه پره

دارم مثله ابر بهار میبارم

وقتی سرم رو شونه های تو نیست

سر به سره بادکنکا میذارم

شعر آهنگ جدید دانیال مقدم تولد یک نفره

زندگی بی تو واسه من کشندست بی تو از این زندگی دست میکشم

اگه که میبینی هنوزم زندم دارم به عشق تو نفس میکشم

حوصله ی زخم زبون ندارم مشکلامو با قرص حل میکنم

آغوش من رو به کسی باز نیست بار شمعو فقط بغل میکنم

بغض دیگه داره خفم میکنه سهم من از خاطره هامون غمه

تعداد شمعهای روی کیک مهم نیست وقتی نباشی من هزار سالمه

صدای خنده هات تو خونه پره

دارم مثله ابر بهار میبارم

وقتی سرم رو شونه های تو نیست

سر به سره بادکنکا میذارم

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم